Garantie
Wij geven om onze artikelen en doen ons uiterste best om deze in de beste staat aan u te leveren.
Toch kan het voorkomen dat een bestelling tijdens transport kapot gaat of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding te doen bij on hierover.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
geboorte-gelukbijmelanie@hotmail.com.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.